**

de zanbizarrblog

 

cânt singur la trompetă în grădina de pe 34 Strathmore Avenue,
în ultima vreme e tot ce ştiu
să fac mai bine
aproape plouă în grădină aproape se prăvălesc copacii peste lumina felinarelor

am corpul evantai ca paginile Bibliei
într-o casă de nebuni
şi sunt sătul de jazz în viaţa mea.

prima dată când am vrut să revărs şi să copleşesc cu puterea mea
a fost când am avut mingea de fotbal la picior, pe la opt ani, driblam ca o mică senzaţie,
puterea scoasă din joben de mogulii televiziunilor, THC noua senzaţie,
dopamină, magia cuvintelor dictate de dopamină,
dragostea, cockteil de străzi pe hipocamp.

Creierul trădat de funcţiile de bază ale organismului.

Se aud tobe şi un bărbat cu pălărie şi ţigară în gură
poartă pe braţe o blondă
care seamănă cu Marlyn Monroe înainte de supradoză.
Doi detectivi îl urmăresc,
transcriu un videoclip regizat de Lynch
când blonda începe să se unduiască în separeu
şi girofarele poliţiei
se aud în faţa barului.
E o nostalgie de atunci în toate gesturile
mărunte pe care le fac,
ca un general german retras ceasornicar
într-un sat din Austria
amintindu-şi exploziile din Normandia.

Am fost acolo, am avut puterea,
cânt cu aceeaşi fascinaţie,
am pierdut totul.

 

